• acasa
  • servicii
  • custom site
  • teme site
  • creare magazin
  • preturi
  • portofoliu
  • blog
  • contact
  • Login

Pagina utilizator

log-in

Suport

Biroul nostru

Iasi,

ROMANIA

0753 376 987

despre noi

Creare site, firma web design, realizare site. Site-uri web simple sau complexe, magazine online, portaluri, directoare web, site-uri de presa, site-uri de cupoane…
ewww.ro Iasi – Realizam site-uri web de la concept si pana la implementare online.

Oferim Pachet de Identitate ce curpinde Logo, Cărți de vizită, Grafică calendar, Grafică pixuri, Semnătuă electronică etc și Manual de Identitate care cuprinde reguli de folosire a logo-ului sau culori.
Servicii de Naming creative, cu proces de creare pentru nume sau slogan. Realizăm site-ul tău, optimizat atât pentru Desktop, cât și pentru dispozitivele Mobile, indiferent dacă este vorba de un site de prezentare sau de un magazin online.

Îți oferim Servicii Web ce curpind: Domenii (.ro, .com etc), Hosting (găzduire site), Mentenanță site (actualizări, adăugare conținut etc), Certificat de securitate SSL și Website Upgrade. Abonamente de intretinere / mentenanta siteuri, optimizare site, optimizare SEO, campanii promotionale pe facebook …

Realizăm servicii de grafică creative pentru compania ta cu Broșuri, Etichete Produse, Bannere Print/Web, Colare Mașini, Afișe, Meniuri Restaurante etc. Îți promovăm startup-ul prin campanii de Google Adwords, Facebook Ads, Administrare pagini Social – Media, Email Marketing, Advertoriale și Comunicate de presă.

Optimizăm site-ul astfel încât acesta să apară pe primele rezultete în căutările organice din Google: creare site web, website modern, web site full responsev, web design, realizare site wordpress. ewww.ro pune pret pe calitate!

Hosting, promovare SEO in google, creare site, creare website, creare web site, creare site iasi, Iasi, web design, SEO, optimizare SEO, indexare google, indexare, google, campanii promo facebook, facebook, optimizare site iasi, optimizare, site, web, ewww, ewww iasi, grafica web, grafica si design, online, siteuri web, vanzare siteuri, tema website

Cautari frecvente: webdesign, design web, creare site, creare site-uri, creare site uri, creare site -uri, realizare site wordpress, realizare site, realizare site web, realizare magazin online, creare magazin online, creare magazin online pret, dezvoltare magazin online, oferta magazin online, creare magazin online cluj, magazin online profesional, creare magazin online ieftin, pret magazin online wordpress, modele magazine online, creare site-uri web profesionale,

creare site ieftin ,creare site iasi, creare site wordpress, creare site cluj, program creare site gratis, creare site suceava, creare site magazin online, creare site gratuit wordpress, wordpress tutorial pentru incepatori, pasi creare site web, totul despre crearea unui site, pret magazin online wordpress, dezvoltare site, construire site web, infiintari site uri, web design iasi, firma web design iasi, web design bucuresti, web design romania, servicii web design, web design wikipedia, web design suceava,

 

web design facultate, servicii web design buzau, web design bucuresti, web design preturi, web design romania, site uri web, creare site uri web profesionale, web design cursuri, web design wikipedia, pret site wordpress, pret site magazin online, proiect web design, recomandari web design, hass web design, creare site-uri web profesionale, productie site uri, preturi intretinere site, in ce consta mentenanta unui site, administrare site wordpress, pret site wordpress, administrare site uri web, administrator site, intretinere pagina facebook, modificare site web, creare site pret, redesign site web, mentenanta site, creare site uri web profesionale, mentenanta si administrare site, agentii web design romania, agentie web design, servicii web design, web design cluj,

web design bucuresti preturi, baboon web design, freelancer web design romania, top firme web design romania, firma web design iasi, servicii web design, web design romania, portofoliu web design, firme care fac site-uri bucuresti, creare site iasi, firma web design timisoara, prezentare firma web design, firme web design, creare site iasi, website iasi, agentie web design iasi, seo iasi, servicii web design, web design romania, web design cursuri.

 

“Alegi sa investesti in optimizare SEO cand intelegi o chestiune foarte simpla: nimeni nu cauta informatii in a 2-a sau a 3-a pagina de rezultate Google.

Prezenta online nu este asigurata doar de crearea unui website, fie el magazin de prezentare sau magazin online. Prezenta online trebuie inteleasa in termeni de vizibilitate. In fiecare zi, oamenii cauta informatii pe internet si putini sunt cei care cumpara un produs sau acceseaza un serviciu fara sa se documenteze in prealabil despre calitatea acestora sau fara sa caute informatii despre brand-ul respectiv.

Dezvoltarea unui business online implica o serie de actiuni menite sa asigure utilizatorilor rezultate relevante cu privire la interogarile lor de cautare din Google. Acest indicator al relevantei este o variabila care poate fi controlata de catre o agentie SEO si daca vrei sa ai vizibilitate in Google, serviciile de optimizare SEO reprezinta fundatia oricarei strategii solide de marketing online prin care poti atinge acest obiectiv.

Cat de acerba este competitia din industria serviciilor de optimizare SEO?

In primul rand, putem analiza nivelul concurentei prin prisma a doua variabile: cantitativ si calitativ. Piata de servicii SEO din Romania este compusa dintr-un numar destul de mare de agentii si freelanceri, insa putini sunt cei care pot oferi servicii de calitate.

 

Conform practicii mele curente, volumul mare de indicatori care trebuie urmariti constant, parteneriatele cu publisherii, incertitudinea clientilor si multe alte variabile, toate reprezinta o provocare cu care te confrunti in fiecare zi de activitate.

De exemplu, in cadrul iAgency.ro am dezvoltat impreuna cu colegii mei o metoda integrativa de optimizare a website-urilor, a continutului din site-uri si a articolelor publicate pe site-urile publisherilor parteneri.

Exemple cautare in Google: creare site prezentare, realizare site prezentare, web design, creare site prezentare pret, oferta creare site web, creare site pret, creare site ieftin, creare site-uri web profesionale, pret site wordpress, site de prezentare exemplu, cat costa un site de prezentare, creare site bucuresti, creare site prezentare, oferta creare site web, pret site wordpress, pret site magazin online, creare site ieftin, creare site-uri web profesionale, cat costa un site de prezentare, cat costa crearea unui site, oferta creare site web, creare site pret, creare site profesional, creare site bucuresti, creare site prezentare, dezvoltare site uri web, creare website profesional, firme creare site uri, oferta creare site web, creare site-uri web profesionale, creare site pret, creare site prezentare,

creare site bucuresti, creare site iasi, creare website profesional, web design iasi, , creare site iasi, web design iasi, creare site uri iasi, creare site web iasi, creare website iasi, firma web design iasi, firma creare site, creare site-uri web profesionale, firme creare site uri iasi, servicii web design, web design bucuresti, web design romania, agentie web design, web design preturi, realizare website, firme web design, site-uri web, creare site web,, web design preturi, pret site wordpress, pret site magazin online, oferta creare site web, realizare website, creare site prezentare, cat costa un site de prezentare, creare site bucuresti, webdesign bucuresti, firma web design bucuresti, web design bucuresti preturi, agentie web design bucuresti, freelancer web design bucuresti, servicii web design bucuresti,

 

creare site bucuresti, web design romania, web designer bucuresti, , agentii web design romania, firma web design bucuresti, firme web design, servicii web design, baboon web design, agentie web design, top firme web design romania, site webdesign

E important sa retinem ca SEO este un domeniu care evolueaza periodic. Avand in vedere ca s-a creat o piata incerta a “specialistilor SEO”, care aplica strategii neconforme cu ultimele reglementari Google, nu putem vorbi despre o concurenta acerba, cel putin pentru agentia noastra.

Care sunt provocarile de astazi cu care te confrunti ca specialist SEO?

Principala provocare pe care am intampinat-o in nenumarate randuri este lipsa de pregatire in domeniul optimizarii SEO. Bineinteles, exista oameni care cunosc bunele practici ale acestui instrument de marketing online, insa nu toti sunt la curent cu ultimele tendinte ale domeniului.

Mi-am propus sa deschid prima scoala de SEO sub deviza “Use the Force of Google” in care voi realiza o serie de cursuri si seminarii dedicate marketing-ului online, dar in special activitatilor de optimizare SEO. Cu siguranta aceasta este o provocare pentru mine, dar imi doresc sa prezint celor interesati expertiza mea din domeniu si sunt sigur ca voi cunoaste numerosi “cavaleri Jedi” pasionati de acest domeniu.

 

Care este numarul de clienti care lucreaza cu voi in prezent? In ce domenii activeaza acestia?

Tinand cont de rezultatele obtinute pentru clientii nostri de-a lungul timpului, suntem solicitati pentru colaborari de numeroase brand-uri, indiferent de talie – firme mici si medii sau companii cu notorietate – si in prezent avem o baza de date de aproape 50 de clienti activi dintr-o gama foarte variata de domenii de activitate, de la inchirieri masini, la industria transporturilor si turismului, servicii medicale, furnizori de echipamente de electronice, electrocasnice si software s.a.

Un aspect de care sunt mandru este faptul ca trimestrial angajam noi colegi pentru a putea gestiona volumul de munca. Desi in portofoliul agentiei avem brand-uri cu notorietate in mediul online, lucram si cu firme mai putin cunoscute, dar care ocupa constant primele pozitii in Google pe nisa lor de activitate.

In incheiere, care ar fi sfaturile tale atat pentru publisheri, cat si pentru cei care vor sa afle mai multe despre domeniul optimizarii SEO?

Ar trebui sa inteleaga foarte bine importanta optimizarii SEO si impactul pozitiv al acesteia, atat pentru structura site-ului cat si a continutului care se regaseste in acesta.

 

De cele mai multe ori, actiunile de marketing clasic, de tip clickbait, nu au nicio valoare si, mai rau, induc utilizatorii sau cititorii in eroare. Eforturile trebuie sustinute de anumite tehnici de optimizare, dar nu trebuie deloc neglijata experienta utilizatorilor pe site.

Exista anumiti indicatori, precum bounce rate-ul, viteza de incarcare a site-ului, optimizarea lui pentru dispozitive mobile si alti cel putin 200 de factori care influenteaza algoritimii de listare si care trebuie respectati intocmai pentru a facilita utilizatorilor online o experienta de navigare cat mai placuta.

De exemplu, daca cineva acceseaza o pagina de site si descopera un continut diferit de cel la care se astepta, probabilitatea ca aceeasi persoana sa nu mai acceseze niciodata acel site este de 100%.

De aceea, timpul petrecut pe site sau numarul de pagini vizitate sunt indicatori importanti care determina o imagine de ansamblu asupra experientei vizitatorilor.

Imbunatatirea acestor indicatori prin intermediul serviciilor de optimizare SEO ofera o autoritate mai mare website-ului si, implicit, o mai buna pozitionare in Google.

In plus, publisherii ar trebui sa isi inscrie site-urile de stiri in Google News si sa inteleaga importanta optimizarii atributelor HTML On-Page (meta-tag-uri, alt-tag-uri,. structura link-urilor interne etc.).” sursa: ziare.com

 

“Traficul este un factor care antreneaza succesul afacerilor online. Exista doua importante modalitati prin care se poate obtine promovarea unui business, insa intrebarea este cum o alegem pe cea potrivita pentru specificul afacerii. In timp ce SEO reprezinta optimizarea in motorul de cautare, Adwords inseamna plasarea de anunturi. Desi scopul lor final este acelasi, acestea sunt concepte distincte care necesita diferite tehnici si metodologii.

Optimizarea SEO versus AdWords – de partea careia se afla profitul?

Ambele sunt metode eficiente de a conduce vizitatorii pe un site, dar o metoda poate functiona foarte bine pentru anumite business-uri, in timp ce prin intermediul celeilalte puteti intampina dificultati de a genera trafic in aceeasi situatie. Pentru a reusi cu oricare dintre metode sau cu amandoua, trebuie sa stiti ca fiecare impune propriile puncte forte si limitari.

Cand este cel mai bine sa mizati pe serviciile de optimizare SEO?

SEO este un proces de lunga durata care vizeaza propulsarea unui site web in prima pagina a motoarelor de cautare. SEO este foarte important pentru afacerile online, deoarece statisticile arata ca 80% din traficul lunar adiacent unui cuvant cheie este redirectionat spre rezultatele organice, nu spre anunturi. Deci, cand ar trebui sa utilizati optimizarea SEO?

Cand se doresc rezultate consecvente. Atat indexarea optima a magazinelor complexe, cat si urcarea in pozitiile din SERP au nevoie de mult timp. Cu toate acestea, odata ce site-ul ajunge in primele 10 rezultate, va veti bucura de trafic sustinut. “De regula, SEO este o metoda de promovare pentru business-uri competitive, cum ar fi cele din industria imobiliara, nisa IT, Electro & Fashion, dar si pentru prestatorii de servicii (auto, instalatori etc) ” sustin expertii Webdesk Agency din Bucuresti, unde costurile pentru Google Adwords sunt mult prea ridicate. (Mai multe concluzii ale specialistilor Webdesk le puteti citi aici: http://www.webdesk.ro/optimizare-seo/)

Cand este cel mai bine sa utilizati campaniile AdWords?

Campaniile de Google AdWords presupun plasarea de anunturi in paginile cu rezultate ale motorului de cautare. Practic, licitati sa afisati anunturile in rezultatele sponsorizate atunci cand un utilizator include intr-o cautare cuvintele cheie pe care le targetati. Deci, cand ar trebui sa utilizati marketingul PPC?

Cand se doreste obtinerea unor rezultate imediate. PPC va poate oferi rezultate rapide. Acest lucru se datoreaza faptului ca, in momentul aprobarii campaniei PPC, anunturile vor fi afisate imediat pentru milioane de persoane. PPC functioneaza uimitor de bine cu lansari de produse, marketing CPA si marketing afiliat care implica oferte de conversie ridicata, promotii sezoniere.

Cand promovati oferte / discounturi. Produsele, serviciile sau evenimentele de marketing cu o data de expirare sunt intotdeauna o cursa impotriva timpului. Adesea, perioada lunga necesara optimizarii campaniilor SEO ar produce rezultate intarziate. Pentru aceste oferte sensibile la timp, colaborarea cu o agentie specializata in campanii Google Adwords ar fi perfecta. Promovarea unei oferte se va incheia in doua zile? Nicio problema. PPC poate livra traficul de care aveti nevoie in cateva minute!

Metoda optima de promovare a unui business online este cea adaptata specificului si obiectivelor sale. In cei peste sapte ani de experienta in marketing, specialistii Webdesk Agency si-au consiliat si ajutat clientii sa ajunga in primele pagini ale rezultatelor, tinand pasul cu schimbarile din mediul online.  ” sursa: ziare.com

 

Pentru mai multe optiuni

Accesati pagina de contact din site.