Creare site gratuit

Poti realiza un site de prezentare profesional si gratuit utilizand platforma wordpress sau poti lasa un specialist webdesign pentru a realiza site-ul tau!

   Piata de web design din Romania este una aparte, afacerile online devenind subiecte de interes pentru majoritatea antreprenorilor. Daca ne raportam la segmentul dedicat site-urilor de prezentare pentru diverse afaceri online, acestea pot fi concepute in diverse metode, fiecare solutie de web design avand avantaje si dezavantaje in acest sens. Potrivit experientei agentiei de web design Webdesk Agency, cea mai buna solutie de realizare site de prezentare este folosirea unui CMS, o platforma de administrare a continutului prin care se pot realiza, modifica, sterge sau imbunatati pagini, sectiuni, articole de blog sau chiar fisiere de natura multimedia, totul prin intermediul unui panou de administrare extrem de intuitiv.

 

   Printre cele mai populare CMS-uri regasim Joomla, Drupal si nu in ultimul rand WordPress, aproximativ 95% dintre site-urile de prezentare prezente in online-ul romanesc fiind concepute cu aceasta platforma. Agentia noastra de web design realizeaza site-uri pe platforma WordPress si va prezinta, prin intermediul acestui articol, care sunt caracteristicile acestei platforma si de ce ar trebui sa optati pentru un site administrabil usor de manageriat, fiecare pagina fiind adaptata pentru a putea fi accesata in cele mai bune conditii de pe laptop, PC, tableta sau smartphone.
Devreme ce aveti o idee despre ce inseamna o solutie CMS si care este cea mai populara platforma de acest gen, in randurile urmatoare vom face o descriere cat mai ampla a scriptului WordPress. Utilizam cu succes WordPress-ul atat pentru site-urile de prezentare cat si pentru magazine online mici sau medii, portaluri de afaceri, site-uri de anunturi sau portaluri de stiri si bloguri, flexibilitatea aratata de acest CMS fiind una desavarsita.

 

   Despre WordPress – istoria acestui script si avantajele sale

 

   WordPress, cunoscuta si sub numele de WP, este o platforma administrabila lansata in anul 2003, inceputul sau plasand-o in randul solutiilor de realizare a unui blog. In urmatorii 10 ani, de dezvoltarea acestui script s-a ocupat o intreaga echipa de programatori care au reusit sa il dezvolte indeajuns de mult incat utilizatorii s-au putut bucura de numeroase optiuni prin intermediul carora reusesc sa isi conceapa site-uri administrabile cu diverse functionalitati. Avantajul esential al WordPress-ului este insusi panoul de administrare, unul dintre cele mai simple prezent pe piata din Romania si nu numai. Este usor de utilizat chiar si de catre o persoana care nu detine cunostinte solide de programare pentru ca este intuitiv, activitatile realizandu-se fara a se inregistra modificari de cod.

 

   Instalarea platformei se poate face extrem de rapid cu ajutorul vrajitorului, fiind necesar ca, in prealabil, sa se creeze o baza de date pentru salvarea tuturor informatiilor ulterioare. Dupa instalare, cu ajutorul panoului de administrare, se poate configura cu usurinta platforma, se pot instala template-uri, module dar si diverse alte aplicatii care ruleaza sau au fost concepute pentru a fi implementate intr-un site WordPress. Este un CMS ideal pe care majoritatea firmelor care ofera servicii de creare site WordPress il folosesc iar acest aspect influenteaza destul de mult decizia utilizatorilor, aceasta dominatie a pietei nefiind nimic altceva decat un trend pe care dezvoltatorul l-a asteptat inca de la lansarea platformei.

 

   Framework-ul din spatele WordPress-ului a fost conceput pentru flexibilitate si fiabilitate, posibilitatile de customizare fiind infinite. Sunt aplicatii ce pot fi instalate si poarta numele de plugin-uri, acestea avand rolul de a imbuntati performantele administrative si de utilitate ale site-ului vostru. De asemenea, fiind un CMS popular, va fi foarte usor sa gasiti programatori dornici sa va dezvolte site-ul pe 

 

 

 

Importanta SEO pentru WEB Site

Un aspect important al SEO este să faceți site-ul dvs. ușor atât pentru utilizatori, cât și pentru roboți de căutare pentru a înțelege. Deși motoarele de căutare au devenit din ce în ce mai sofisticate, ei încă nu pot vedea și înțelege o pagină web la fel ca un om. SEO ajută motoarele să afle ce reprezintă fiecare pagină și cum ar putea fi util pentru utilizatori.
Important: SEO, UpDate...

 

 

Asigurați-vă că conținutul dvs. este văzut

Obținerea detaliilor tehnice ale dezvoltării web potrivite pentru motoarele de căutare este importantă, dar odată ce elementele de bază sunt acoperite, trebuie să comercializați și conținutul. Motoarele singure nu au nici o formulă care să măsoare calitatea conținutului de pe web. În schimb, tehnologia de căutare se bazează pe valori relevante și importanță și măsoară aceste valori prin urmărirea a ceea ce fac oamenii: ceea ce descoperă, reacționează, comentează și leagă. Deci, nu puteți să construiți un site web perfect și să scrieți conținut extraordinar; trebuie, de asemenea, să obțineți acel conținut partajat și vorbit.

 

 

În mod constant schimbarea SEO

 

Când marketingul de căutare a început la mijlocul anilor 1990, trimiterea manuală, eticheta meta-cuvintelor cheie și umplutura de cuvinte cheie au fost toate părțile obișnuite ale tacticii necesare pentru a se clasifica bine. În 2004, legarea bombardamentelor cu textul de ancorare, cumpărarea de hoarde de link-uri de la injectoare automate de comentarii pe blog-uri, precum și construirea de ferme de interconectare a site-urilor web ar putea fi folosite pentru trafic. În 2011, marketingul social media și includerea în căutarea verticală sunt metode de bază pentru efectuarea optimizării motorului de căutare. Motoarele de căutare și-au rafinat algoritmii împreună cu această evoluție, astfel încât multe dintre tacticile care au funcționat în 2004 pot afecta SEO astăzi.

Viitorul este incert, dar în lumea căutării, schimbarea este o constantă. Din acest motiv, marketingul de căutare va continua să fie o prioritate pentru cei care doresc să rămână competitivi pe web. Unii au susținut că SEO este mort, sau că SEO reprezintă spam. După cum o vedem, nu este nevoie de altă apărare decât logica simplă: site-urile concurează pentru atenție și plasare în motoarele de căutare, iar cei care au cunoștințele și experiența de a îmbunătăți clasarea site-ului lor vor beneficia de creșterea traficului și a vizibilității.

Limitele tehnologiei motoarelor de căutare

 

Motoarele de căutare principale funcționează pe aceleași principii, după cum se explică în Capitolul 1. Boot-urile de căutare automată accesează cu crawlere web-ul, urmează linkurile și indexează conținutul în bazele de date masive. Ei realizează acest lucru cu inteligență artificială orbitoare, dar tehnologia modernă de căutare nu este atotputernică. Există numeroase limitări tehnice care provoacă probleme semnificative atât în ceea ce privește incluziunea, cât și clasamentul. Am enumerat cele mai frecvente elemente de mai jos:

 

Probleme legate de crawling și de indexare

 

Formulare online: Motoarele de căutare nu sunt bune la completarea formularelor online (cum ar fi autentificarea) și, prin urmare, orice conținut conținut în spatele lor poate rămâne ascuns.

Pagini duplicate: Site-urile care utilizează un CMS (Content Management System) creează adesea versiuni duplicate ale aceleiași pagini; aceasta este o problemă majoră pentru motoarele de căutare care caută conținut complet original.

Blocat în cod: Erori în directivele de accesare a site-ului (robots.txt) pot duce la blocarea în întregime a motoarelor de căutare.

Structuri de link-uri necorespunzătoare: dacă structura de link-uri a unui site nu este ușor de înțeles pentru motoarele de căutare, este posibil ca acestea să nu atingă conținutul unui site web; sau, dacă este accesat cu crawlere, conținutul minim expus poate fi considerat neimportant de către indexul motorului.

Conținutul non-text: deși motoarele devin din ce în ce mai bune la citirea textului non-HTML, conținutul în format media bogat este încă dificil pentru analiza motoarelor de căutare.Aceasta include textul în fișiere Flash, imagini, fotografii, video, audio și conținut plug-in.

 

Probleme de potrivire a interogărilor cu conținutul

Termeni neobișnuiți: text care nu este scris în termenii obișnuiți pe care oamenii îl folosesc pentru a căuta. De exemplu, scrierea despre „unitățile de răcire a alimentelor” atunci când oamenii caută „frigidere”.

Limbile și subtilitățile de internaționalizare: De exemplu, „culoarea” vs. „culoarea”. Când sunteți îndoieli, verificați ce căutăm și căutați potriviri exacte în conținutul dvs.

Direcționarea necorespunzătoare în funcție de locații: direcționarea conținutului în limba polonă atunci când majoritatea persoanelor care ar vizita site-ul dvs. web provin din Japonia.

Semnale contextuale mixte : De exemplu, titlul postării pe blog este „cea mai bună cafenie din Mexic”, dar postul însuși este despre o stațiune de vacanță în Canada, care se întâmplă să servească o cafea minunată. Aceste mesaje mixte trimit semnale confuze către motoarele de căutare.

Un argument comun împotriva SEO

Auzim frecvent afirmații precum:

„Niciun inginer inteligent nu ar construi vreodată un motor de căutare care să impună site-uri web să urmeze anumite reguli sau principii pentru a fi clasificate sau indexate. Oricine cu jumătate de creier ar dori un sistem care să poată căuta prin orice arhitectură, să analizeze orice cantitate complexă sau imperfectă cod și găsesc încă o modalitate de a reveni la cele mai relevante rezultate, și nu la cele care au fost „optimizate” de experți în marketing fără licitație. „

Dar asteapta …

Imaginați-vă că ați postat online o imagine a câinelui dvs. de familie. Un om ar putea să o descrie ca fiind „un câine de culoare neagră, de dimensiuni medii, arată ca un laborator, care se joacă în parc”. Pe de altă parte, cel mai bun motor de căutare din lume ar încerca să înțeleagă fotografia oriunde în apropierea acestui nivel de sofisticare. Cum faceți un motor de căutare să înțeleagă o fotografie? Din fericire, SEO permite webmasterilor să furnizeze indicii pe care motoarele le pot utiliza pentru a înțelege conținutul. De fapt, adăugarea unei structuri adecvate conținutului dvs. este esențială pentru SEO.

Înțelegerea abilităților și limitărilor motoarelor de căutare vă permite să construiți, să formatați și să adnotați conținutul dvs. web într-un mod care să poată digera motoarele de căutare. Fără SEO, un site web poate fi invizibil pentru motoarele de căutare.

 

 

Sursa: Rand Fishkin și personalul Moz

%

Search Traffic

%

Conversion Rate

Top 5 Keywords

%

Online Leads

Design flexibil

Toate temele noastre pot fi adaptate la design-ul dorit.

Design Agency

Design interior & exterior

Corporate Landing

Servicii web & tehnic

Non-Profit Website

Food & NonFood

{

Vanzari teme site-uri, abonamente de intretinere site, abonamente de optimizare SEO si hosting

ewww.ro

web design, Iasi

Let's Work Together!

Themes optimized sites for the retina screen. Install theme, maintenance, SEO optimization and hosting

Location

Iasi, Romania

0753 376 987

office@ewww.ro