Optimizare SEO wordpress – importanta textului pentru google
ewww creare site / magazin online
Optimizare SEO wordpress
„Știm că Google înțelege textul într-o oarecare măsură. Gândiți-vă: unul dintre cele mai importante lucruri pe care Google trebuie să le facă este să se potrivească cu ceea ce utilizatorul introduce în bara de căutare într-un rezultat al căutării. Semnalele de utilizator în sine nu vor ajuta Google să facă acest lucru. Mai mult, știm de asemenea că este posibil să clasificați o frază pe care nu o utilizați în textul dvs. (deși este încă o bună practică să identificați și să utilizați unul sau mai multe expresii cheie specifice). În mod clar, Google face ceva pentru a citi și a evalua textul într-un fel sau altul.
Care este starea curentă?
O să fiu sinceră. Nu știm cu adevărat cum înțelege Google textele. Informațiile nu sunt disponibile în mod liber. Și, de asemenea, știm, judecând din rezultatele căutării, că încă mai trebuie de făcut. Dar există câteva indicii aici și de la care putem trage concluzii. Știm că Google a făcut pași mari atunci când vine vorba de înțelegerea contextului . De asemenea, știm că încearcă să determine modul în care vorbe și concepte sunt legate între ele. De unde știm asta? Pe de o parte, prin analizarea unor brevete pe care Google le-a depus de-a lungul anilor . Pe de altă parte, considerând modul în care s-au modificat paginile cu rezultate reale ale căutărilor.
Inserții de cuvinte
O tehnică interesantă pe care Google a depus-o pentru brevete și a lucrat la ea este numită încorporare de cuvinte. Voi salva detaliile pentru un alt post, dar obiectivul este, în principiu, de a afla ce cuvinte sunt strâns legate de alte cuvinte. Acest lucru se întâmplă: un program de calculator este alimentat cu o anumită cantitate de text. Apoi analizează cuvintele din textul respectiv și determină ce cuvinte au tendința să apară împreună. Apoi, acesta traduce fiecare cuvânt într-o serie de numere. Aceasta permite ca cuvintele să fie reprezentate ca un punct în spațiu într-o diagramă, de exemplu un grafic de scatter. Această diagramă arată ce cuvinte sunt legate în ce fel. Cu mai multă precizie, arată distanța dintre cuvinte, ceva asemănător unei galaxii formate din cuvinte. De exemplu, un cuvânt precum „cuvinte cheie” ar fi mult mai aproape de „copywriting” în acest spațiu decât ar fi pentru „ustensile de bucătărie”.
Interesant, puteți face acest lucru nu numai pentru cuvinte, ci și pentru fraze, fraze și paragrafe. Cu cât este mai mare setul de date pe care îl alimentați programului, cu atât va fi mai bine să clasificați și să înțelegeți cuvintele și să aflați cum sunt folosite și ce înseamnă acestea. Și, ce știi, Google are o bază de date a întregului internet. Cum este asta pentru un set de date? Cu un set de date de acest fel, este posibil să se creeze modele fiabile care să prezică și să evalueze valoarea textului și a contextului.
Entități înrudite
De la încorporări de cuvinte, este doar un mic pas spre conceptul entităților conexe (vezi ce am făcut acolo?). Să aruncăm o privire asupra rezultatelor căutării pentru a ilustra entitățile asociate. Dacă introduceți „tipuri de paste”, aceasta este ceea ce veți vedea chiar în partea de sus a SERP: o rubrică numită „varietăți de paste”, cu un număr de carduri bogate care includ o tonă de diferite tipuri de paste făinoase. Aceste soiuri de paste sunt chiar subcategorizate în „paste de panglică”, „paste tubulare” și alte câteva subtipuri de paste făinoase. Și există o mulțime de SERP-uri similare care reflectă felul în care cuvintele și conceptele sunt legate între ele.
Brevetul entităților asociate pe care Google le-a depus menționează efectiv baza de date a entităților asociate. Aceasta este o bază de date în care sunt stocate concepte sau entități, cum ar fi pastele. Aceste entități au, de asemenea, caracteristici. Lasagna, de exemplu, este un paste. De asemenea, este fabricat din aluat. Și eo mâncare. Acum, analizând caracteristicile entităților, ele pot fi grupate și clasificate în toate felurile diferite. Acest lucru permite Google să înțeleagă mai bine modul în care sunt legate cuvintele și, prin urmare, să înțeleagă mai bine contextul.
Concluzii practice
Acum, toate acestea ne conduc către două puncte foarte importante:
- Dacă Google înțelege contextul într-un fel sau altul, este probabil să evalueze și să judece contextul. Cu cât copia dvs. este mai bună cu noțiunea de context Google, cu atât sunt mai mari șansele acesteia. Copierea atât de subțire, cu un domeniu de aplicare limitat, va fi dezavantajată. Va trebui să acoperiți subiectele exhaustiv. Și pe o scară mai largă, acoperirea conceptelor asociate și prezentarea unui întreg corp de lucru pe site-ul dvs. vă va consolida autoritatea asupra subiectului în care vă specializați.
- Textele mai ușoare care reflectă în mod clar relațiile dintre concepte nu sunt doar benefice pentru cititorii dvs., ci și pentru Google. Textul greu, inconsistent și prost structurat este mai greu de înțeles atât pentru oameni, cât și pentru mașini. Puteți ajuta motorul de căutare să înțeleagă textele dvs. concentrându-se pe:
- O bună citire (adică, făcând textul dvs. cât mai ușor de citit, fără a compromite mesajul dvs.).
- Structura bună (adică adăugarea de subcărcări și tranziții clare).
- Contextul bun (adică, adăugând explicații clare care arată că ceea ce spuneți se referă la ceea ce este deja cunoscut despre un subiect).
Cu cât faci mai bine, cu atât utilizatorii și Google vor înțelege mai bine textul și ceea ce încearcă să obțină. Mai ales pentru că Google pare să încerce, în principiu, să creeze un model care să imite modul în care oamenii noștri procesează limba și informațiile. Și da, adăugarea frazelor cheie în text vă ajută în continuare să vă potrivească pagina cu o interogare.
Google vrea să fie cititor
În cele din urmă, mesajul este următorul: Google încearcă să devină și devine din ce în ce mai mult ca un cititor actual. Prin scrierea unui conținut bogat, care este bine structurat și ușor de citit și care este clar încorporat în contextul temei la îndemână, veți îmbunătăți șansele dvs. de a vă descurca bine în rezultatele căutării.”sursa:yoast.com
Realizare Site / MAGAZIN OnLine
Cat costa?
Estimeaza investitia!
Ai intrebari?
Solicita suport!
Compatibil mobil
Optimizare & SEO
Magazin online responsive!
Comanda un magazin online vizibil pe orice dispozitiv (mobil / fix: desktop – tableta – smartphone).
Creare magazin online de la zero.*
Adaugare magazin online la un site existent.**
NOTA
* – Crearea unui magazin online presupune si realizare unui site. Pentru a comanda realizarea magazinului trebuie mai intai sa comandati site-ul iar la ultimul pas din formularul de comanda bifati si „realizare magazin online” iar daca este cazul comandati si „configurare magazin online”.
** – Puteti comanda un magazin online doar daca site-ul a fost sau urmeaza sa fie creat de ewww.ro
despre noi
Creare site, firma web design, realizare site. Site-uri web simple sau complexe, magazine online, portaluri, directoare web, site-uri de presa, site-uri de cupoane…
ewww.ro Iasi – Realizam site-uri web de la concept si pana la implementare online.
Oferim Pachet de Identitate ce curpinde Logo, Cărți de vizită, Grafică calendar, Grafică pixuri, Semnătuă electronică etc și Manual de Identitate care cuprinde reguli de folosire a logo-ului sau culori.
Servicii de Naming creative, cu proces de creare pentru nume sau slogan. Realizăm site-ul tău, optimizat atât pentru Desktop, cât și pentru dispozitivele Mobile, indiferent dacă este vorba de un site de prezentare sau de un magazin online.
Îți oferim Servicii Web ce curpind: Domenii (.ro, .com etc), Hosting (găzduire site), Mentenanță site (actualizări, adăugare conținut etc), Certificat de securitate SSL și Website Upgrade. Abonamente de intretinere / mentenanta siteuri, optimizare site, optimizare SEO, campanii promotionale pe facebook …
Realizăm servicii de grafică creative pentru compania ta cu Broșuri, Etichete Produse, Bannere Print/Web, Colare Mașini, Afișe, Meniuri Restaurante etc. Îți promovăm startup-ul prin campanii de Google Adwords, Facebook Ads, Administrare pagini Social – Media, Email Marketing, Advertoriale și Comunicate de presă.
Optimizăm site-ul astfel încât acesta să apară pe primele rezultete în căutările organice din Google: creare site web, website modern, web site full responsev, web design, realizare site wordpress. ewww.ro pune pret pe calitate!
Hosting, promovare SEO in google, creare site, creare website, creare web site, creare site iasi, Iasi, web design, SEO, optimizare SEO, indexare google, indexare, google, campanii promo facebook, facebook, optimizare site iasi, optimizare, site, web, ewww, ewww iasi, grafica web, grafica si design, online, siteuri web, vanzare siteuri, tema website
Oferta magazin online
Oferta magazin online | Oferta magazin online | Oferta magazin online | Oferta magazin online | Oferta magazin online | Oferta magazin online | Oferta magazin online | Oferta magazin online | Oferta magazin online | Oferta magazin online | Oferta magazin online |
Importanta Web Site full Responsive
Cele mai multe companii au început să realizeze importanța spațiului mobil în ceea ce privește marketingul și vânzările. Din ce în ce mai mulți consumatori folosesc telefoanele inteligente și tabletele pentru a naviga și cumpăra de la distanță, iar companiile inteligente se bucură de această preferință tehnologică.
Cu toate acestea, este chiar mai important să vă optimizați eforturile online pentru dispozitive mobile decât credeți. Începând cu luna aprilie a anului trecut, Google a început să integreze site-urile web în procesul de clasificare și, conform Cisco Visual Network Index Global Mobile Data Forecast Update lansat în 2015, traficul mobil reprezintă acum mai mult de jumătate din întreaga utilizare a internetului, un număr care va crește cu siguranță în următorii ani.
Cu miliarde de oameni din întreaga lume care folosesc telefoanele mobile și Google Research, care arată că 72% dintre consumatori preferă site-uri mobile, întreprinderile care nu reușesc să se optimizeze ar putea să se situeze în spatele concurenților care sunt mai bine pregătiți să răspundă nevoilor clienților lor. Cu alte cuvinte, aveți nevoie de un site web receptiv, dacă doriți să păstrați consumatorii fericiți.
Problema este că optimizarea pentru mobil nu este ceea ce a fost odată. În zilele noastre, există pur și simplu prea multe dispozitive pentru a lua o abordare fragmentară pentru optimizarea paginilor pentru o vizualizare optimă. Ce pot face companiile pentru ca perspectiva optimizării pentru mobil să fie mai sustenabilă?
Dacă sunteți în căutarea de a profita de piața în plină creștere a vânzărilor de telefonie mobilă, este imperativ să aflați despre cea mai bună modalitate de optimizare a site-ului pentru toate dispozitivele mobile, tabletele și alte dispozitive mobile. Iată ce trebuie să știți despre trecutul și viitorul designului de web receptiv mobil.
Ce este un design Web mobil responsiv?
Conceptul de web design receptiv nu este greu de înțeles. Este o modalitate de a codifica paginile pentru o vizionare optimă, indiferent de dispozitiv sau dimensiunea ecranului utilizat. În trecut, acest lucru însemna ceva diferit de cel de astăzi în ceea ce privește abordarea și inițierea.
Odată la un moment dat – puțin mai puțin de un deceniu în urmă – Apple a lansat primul iPhone și a trimis unde de șoc prin intermediul industriei mobile. Deodată a existat un dispozitiv capabil să afișeze paginile web în întregime.
Nu numai că aceasta a generat o concurență aproape instantanee între producătorii de dispozitive și dezvoltatorii de sisteme de operare, însă proprietarii afacerilor de gândire înainte au luat notă. Pe măsură ce dispozitivele mobile au continuat să se îmbunătățească, consumatorii au ajuns în mod natural la avantajele oferite de accesul la deplasare la tot conținutul online pe care anterior l-au vizionat pe dispozitivele computerizate staționare.
Cea mai mare problemă, desigur, a fost că site-urile de pe vremea respectivă au fost concepute pentru a fi utilizate pe monitoare mari de calculatoare. Ele nu s-au afișat corect pe dispozitivele mobile mici, necesitând o cantitate incredibilă de mutare și redimensionare pentru a vizualiza și a interacționa cu ele.
Acesta este locul unde imaginea a fost recepționată de dispozitivele mobile. Cu atât de multe dispozitive diferite de pe piață, cu o gamă largă de dimensiuni de ecran, sisteme de operare și alte caracteristici și specificații, a devenit totul imposibil pentru proprietarii de afaceri să se optimizeze pentru fiecare dispozitiv.
Responsabilitatea codării de web design a fost dezvoltată pentru a ușura nevoia de a codifica manual fiecare dimensiune posibilă a ecranului și setarea la care spectatorii ar putea încerca să interfață cu un site web. Cu toate acestea, noile dispozitive care se lovesc de piață la viteze reduse, companiile nu mai pot permite să se bazeze pe codificarea „mobilă receptivă” învechită – designul web complet receptiv este calea spre viitor.
Ce este un Web Design complet receptiv?
Astăzi, codarea sa îmbunătățit până la punctul în care designul pe deplin sensibil optimizează afișarea site-ului pentru totul, de la computerele de acasă, la telefoanele mobile și tabletele, la noile tehnologii precum Apple Watch și sistemele de mașini conectate, de exemplu. Proiectarea site-urilor pe bază de dispozitive nu este doar un mod de gândire depășit, ci pur și simplu nu este o abordare eficientă a optimizării.
Design-ul web complet receptiv asigură că indiferent cine văd site-ul dvs. web, văd ce doriți să facă, indiferent de dispozitivul pe care îl utilizează pentru a interconecta cu marca dvs. online. Codarea complet adaptabilă utilizează mai degrabă procente decât pixeli pentru a determina cum să afișați cel mai bine conținutul pe fiecare dispozitiv utilizat pentru a accesa o pagină web.
Care sunt beneficiile unui răspuns complet?
Nu este greu de determinat cele mai importante beneficii ale utilizării unui design complet receptiv: acces și eficiență. Prin crearea unui site web care se adaptează în mod fluid dispozitivelor, permiteți accesul fiecărui utilizator la conținutul dvs., indiferent de tehnologia pe care o utilizează pentru a interacționa cu site-ul dvs. Web.
Optimizarea optimă oferă cea mai bună experiență posibilă pentru utilizatori, indiferent de ce dispozitive sunt folosite pentru a accesa site-ul dvs. Este, de asemenea, mai rentabilă decât optimizarea pentru fiecare dispozitiv mobil de pe piață separat, ceea ce este „răspunsul mobil” ca termen de origine. Suntem departe de acel moment, deoarece există pur și simplu prea multe moduri în care utilizatorii accesează site-urile web pentru a lua o abordare prin dispozitiv.
Mai degrabă decât să faceți în mod reactiv site-ul dvs. să arate bine doar pentru setările de top folosite pentru a accesa site-ul dvs., ne străduim să vă facem site-ul să arate excelent pe toate dispozitivele. Acest lucru se poate realiza numai prin designul web pe deplin receptiv.
sursa: devicesweb.com
Căutări referitoare la realizare magazin online
Design & Dezvoltare site
Web design, creare si optimizare site web. Servicii suport dupa finalizarea site-ului: update site, creare pagini noi, adaugare functii noi, adaugare magazin online la site-ul creat.
Strategie & predictibilitate.
Servicii creare magazin / site de la zero, suport premium. Realizare site potrivit activitatii firmei dvs.
Visual & Design
Magazin optimizat pentru orice dispozitiv mobi sau fix – telefon mobil, tableta, PC si Smart Tv.
Dezvoltare
Orice magazin / site realizat de ewww poate fi dezvoltat in permanenta si optimizat!
UpDate & BackUp
Actualizare si backup pentru magazin-ul / site-ul creat, update & backup module si baze de date.
Pentru compania ta!
Creare site
Intretinere & Optimizare
S E O
Promovare
Gazduire
ReDesign
Magazin online
Teme
Portofoliu
Suport Premium
Compatibilitate extinsa
4.4
Oferim
Servicii creare site | Servicii creare magazin online | Servicii web design | Servicii SEO | Servicii de intretinere
Compatibil mobil
Design responsive compatibil cu dispozitivele mobile!
Mentenanta & SEO
Verificare periodica, update site si module.
Suport online
Suport premium pentru clienti.
Upgrade
Integrare functii noi pentru orice site creat.
Suport telefonic
Suport telefonic pentru activare functii noi.
Data backups
BacUp site si baze de date.
Magazin Online
Adaugare sau creare magazin online la orice site realizat de ewww.ro
Anti SPAM
Blocare mesaje SPAM
ReDesign site vechi
Reconstructie si actualizare site + module
% wordpress
% wordpress din total site-uri in lume!
% Suport
„Designul receptiv vă poate ajuta să rezolvați o mulțime de probleme pentru site-ul dvs. Acesta va face site-ul dvs. mobil, va îmbunătăți modul în care arată pe dispozitivele cu ecrane mari și mici și va crește timpul pe care vizitatorii îl petrec pe site. De asemenea, vă poate ajuta să vă îmbunătățiți clasamentul în motoarele de căutare.„
Importanta unui site responsive
„SEO reprezinta optimizarea motorului de cautare si este procesul de imbunatatire a site-ului in moduri care il ajuta sa se incadreze in rezultatele cautarii atunci cand utilizatorii cauta cuvinte si expresii specifice.
Dacă nu sunteți sigur de ce acest lucru contează, gândiți-vă cum găsiți în mod normal informațiile de care aveți nevoie în timpul vieții de zi cu zi.„
Importanta SEO
„Una dintre întrebările pe care le întrebăm adesea este: De ce să folosesc WordPress? Nu este site-ul meu vechi suficient de bun? De ce trebuie să trec la WordPress de pe altă platformă?Dacă întrebati asta, atunci sunteți la locul potrivit.„
De ce wordpress?
Cunoașteți deja detaliile proiectului dvs.?
Acum puteti estima investitia pentru site sau magazin, la final puteti beneficia de solutii profesionale!