• acasa
  • servicii
  • custom site
  • teme site
  • creare magazin
  • preturi
  • portofoliu
  • blog
  • contact
  • Login

Optimizare SEO Iasi

Importanța SEO pentru site

Importanta SEO

Dintr-un alt articol ati aflat importanta SEO pentru site, revin deorece consider ca acest aspect este foarte important pentru un site si pentru afacerea legata de acesta.

Configurarea site-urilor WordPress este ușoară, optimizându-le corect pentru SEO nu.WordPress este decent pentru SEO din cutie, în special noile versiuni. Dar încă mai există scopuri de transformare a acelui „decent” în „excelent”. SEO nu se limitează la crearea de link-uri de calitate scăzută și la umplerea de cuvinte cheie flagrante. A trecut literalmente printr-o evoluție în ultimul deceniu și nu va înceta niciodată să evolueze.În acest articol vă voi prezenta la întâmplare 31 de moduri ușor de implementat și eficiente de a stimula SEO-ul blogului dvs. WordPress.

În plus față de cele 7 tactici moderne de SEO care sunt aplicabile pentru fiecare site web, dacă doriți ca blogul dvs. WordPress să se plaseze mai sus în paginile cu rezultate ale motoarelor de căutare (SERPs), iată câteva lucruri pe care ar trebui să le luați în considerare:

Titlul dvs. merge aici

Optimizare SEO Iasi

Cautari frecvente: webdesign, design web, creare site, creare site-uri, creare site uri, creare site -uri, realizare site wordpress, realizare site, realizare site web, realizare magazin online, creare magazin online, creare magazin online pret, dezvoltare magazin online, oferta magazin online, creare magazin online cluj, magazin online profesional, creare magazin online ieftin, pret magazin online wordpress, modele magazine online, creare site-uri web profesionale,

creare site ieftin, creare site iasi, creare site wordpress, creare site cluj, program creare site gratis, creare site suceava, creare site magazin online, creare site gratuit wordpress, wordpress tutorial pentru incepatori, pasi creare site web, totul despre crearea unui site, pret magazin online wordpress, dezvoltare site, construire site web, infiintari site uri, web design iasi, firma web design iasi, web design bucuresti, web design romania, web design suceava

ewww.ro – Web design, firma web design Iasi, realizare site gratuit oferta pret, site-uri web ieftin, magazin online. Cel mai bun site wordpress, realizare magazin online, creare site-uri web, creare magazin online, platforma magazin online …

web design

web design facultate, servicii web design buzau, web design bucuresti, web design preturi, web design romania, site uri web, creare site uri web profesionale, web design cursuri, web design wikipedia, pret site wordpress, pret site magazin online, proiect web design, recomandari web design, hass web design, creare site-uri web profesionale, productie site uri, preturi intretinere site, in ce consta mentenanta unui site, administrare site wordpress, pret site wordpress.

Administrare site uri web, administrator site, intretinere pagina facebook, modificare site web, creare site pret, redesign site web, mentenanta site, creare site uri web profesionale, mentenanta si administrare site, agentii web design romania, agentie web design, servicii web design, web design cluj,

web design bucuresti preturi, baboon web design, freelancer web design romania, top firme web design romania, firma web design iasi, servicii web design, web design romania, portofoliu web design, firme care fac site-uri bucuresti, creare site iasi, firma web design timisoara, prezentare firma web design, creare site iasi, website iasi, agentie web design iasi, seo iasi, web design romania, web design cursuri.

“Alegi sa investesti in optimizare SEO cand intelegi o chestiune foarte simpla: nimeni nu cauta informatii in a 2-a sau a 3-a pagina de rezultate Google.

Prezenta online nu este asigurata doar de crearea unui website, fie el magazin de prezentare sau magazin online. Prezenta online trebuie inteleasa in termeni de vizibilitate. In fiecare zi, oamenii cauta informatii pe internet si putini sunt cei care cumpara un produs sau acceseaza un serviciu fara sa se documenteze in prealabil despre calitatea acestora sau fara sa caute informatii despre brand-ul respectiv.

Dezvoltarea unui business online implica o serie de actiuni menite sa asigure utilizatorilor rezultate relevante cu privire la interogarile lor de cautare din Google. Acest indicator al relevantei este o variabila care poate fi controlata de catre o agentie SEO si daca vrei sa ai vizibilitate in Google, serviciile de optimizare SEO reprezinta fundatia oricarei strategii solide de marketing online prin care poti atinge acest obiectiv.

Cat de acerba este competitia din industria serviciilor de optimizare SEO?

In primul rand, putem analiza nivelul concurentei prin prisma a doua variabile: cantitativ si calitativ. Piata de servicii SEO din Romania este compusa dintr-un numar destul de mare de agentii si freelanceri, insa putini sunt cei care pot oferi servicii de calitate.

web design

Conform practicii mele curente, volumul mare de indicatori care trebuie urmariti constant, parteneriatele cu publisherii, incertitudinea clientilor si multe alte variabile, toate reprezinta o provocare cu care te confrunti in fiecare zi de activitate.

De exemplu, in cadrul iAgency.ro am dezvoltat impreuna cu colegii mei o metoda integrativa de optimizare a website-urilor, a continutului din site-uri si a articolelor publicate pe site-urile publisherilor parteneri.

Exemple cautare in Google: creare site prezentare, realizare site prezentare, web design, creare site prezentare pret, oferta creare site web, creare site pret, creare site ieftin, creare site-uri web profesionale, pret site wordpress, site de prezentare exemplu, cat costa un site de prezentare, creare site bucuresti, creare site prezentare, oferta creare site web, pret site wordpress, pret site magazin online,

Creare site ieftin, creare site-uri web profesionale, cat costa un site de prezentare, cat costa crearea unui site, oferta creare site web, creare site pret, creare site profesional, creare site bucuresti, creare site prezentare, dezvoltare site uri web, creare website profesional, firme creare site uri, oferta creare site web, creare site-uri web profesionale, creare site pret, creare site prezentare

web design

creare site bucuresti, creare site iasi, creare website profesional, web design iasi, , creare site iasi, web design iasi, creare site uri iasi, creare site web iasi, creare website iasi, firma web design iasi, firma creare site, creare site-uri web profesionale, firme creare site uri iasi, servicii web design, web design bucuresti, web design romania, agentie web design, web design preturi, realizare website, firme web design, site-uri web, creare site web,, web design preturi, pret site wordpress, pret site magazin online,

oferta creare site web, realizare website, creare site prezentare, cat costa un site de prezentare, creare site bucuresti, webdesign bucuresti, firma web design bucuresti, web design bucuresti preturi, agentie web design bucuresti, freelancer web design bucuresti, servicii web design bucuresti,

web design

creare site bucuresti, web, web designer bucuresti, agentii web romania, firma web design bucuresti, firme web design, servicii web design, baboon web design, agentie web design, top firme web design romania, site webdesign

E important sa retinem ca SEO este un domeniu care evolueaza periodic. Avand in vedere ca s-a creat o piata incerta a “specialistilor SEO”, care aplica strategii neconforme cu ultimele reglementari Google, nu putem vorbi despre o concurenta acerba, cel putin pentru agentia noastra.

Care sunt provocarile de astazi cu care te confrunti ca specialist SEO?

Principala provocare pe care am intampinat-o in nenumarate randuri este lipsa de pregatire in domeniul optimizarii SEO. Bineinteles, exista oameni care cunosc bunele practici ale acestui instrument de marketing online, insa nu toti sunt la curent cu ultimele tendinte ale domeniului.

Mi-am propus sa deschid prima scoala de SEO sub deviza “Use the Force of Google” in care voi realiza o serie de cursuri si seminarii dedicate marketing-ului online, dar in special activitatilor de optimizare SEO. Cu siguranta aceasta este o provocare pentru mine, dar imi doresc sa prezint celor interesati expertiza mea din domeniu si sunt sigur ca voi cunoaste numerosi “cavaleri Jedi” pasionati de acest domeniu.

Care este numarul de clienti care lucreaza cu voi in prezent? In ce domenii activeaza acestia?

Tinand cont de rezultatele obtinute pentru clientii nostri de-a lungul timpului, suntem solicitati pentru colaborari de numeroase brand-uri, indiferent de talie – firme mici si medii sau companii cu notorietate – si in prezent avem o baza de date de aproape 50 de clienti activi dintr-o gama foarte variata de domenii de activitate, de la inchirieri masini, la industria transporturilor si turismului, servicii medicale, furnizori de echipamente de electronice, electrocasnice si software s.a.

web design

Un aspect de care sunt mandru este faptul ca trimestrial angajam noi colegi pentru a putea gestiona volumul de munca. Desi in portofoliul agentiei avem brand-uri cu notorietate in mediul online, lucram si cu firme mai putin cunoscute, dar care ocupa constant primele pozitii in Google pe nisa lor de activitate.

In incheiere, care ar fi sfaturile tale atat pentru publisheri, cat si pentru cei care vor sa afle mai multe despre domeniul optimizarii SEO?

Ar trebui sa inteleaga foarte bine importanta optimizarii SEO si impactul pozitiv al acesteia, atat pentru structura site-ului cat si a continutului care se regaseste in acesta.

De cele mai multe ori, actiunile de marketing clasic, de tip clickbait, nu au nicio valoare si, mai rau, induc utilizatorii sau cititorii in eroare. Eforturile trebuie sustinute de anumite tehnici de optimizare, dar nu trebuie deloc neglijata experienta utilizatorilor pe site.

Exista anumiti indicatori, precum bounce rate-ul, viteza de incarcare a site-ului, optimizarea lui pentru dispozitive mobile si alti cel putin 200 de factori care influenteaza algoritimii de listare si care trebuie respectati intocmai pentru a facilita utilizatorilor online o experienta de navigare cat mai placuta.

De exemplu, daca cineva acceseaza o pagina de site si descopera un continut diferit de cel la care se astepta, probabilitatea ca aceeasi persoana sa nu mai acceseze niciodata acel site este de 100%.

De aceea, timpul petrecut pe site sau numarul de pagini vizitate sunt indicatori importanti care determina o imagine de ansamblu asupra experientei vizitatorilor.

Imbunatatirea acestor indicatori prin intermediul serviciilor de optimizare SEO ofera o autoritate mai mare website-ului si, implicit, o mai buna pozitionare in Google.

In plus, publisherii ar trebui sa isi inscrie site-urile de stiri in Google News si sa inteleaga importanta optimizarii atributelor HTML On-Page (meta-tag-uri, alt-tag-uri,. structura link-urilor interne etc.).” sursa: ziare.com

web design

“Traficul este un factor care antreneaza succesul afacerilor online. Exista doua importante modalitati prin care se poate obtine promovarea unui business, insa intrebarea este cum o alegem pe cea potrivita pentru specificul afacerii. In timp ce SEO reprezinta optimizarea in motorul de cautare, Adwords inseamna plasarea de anunturi. Desi scopul lor final este acelasi, acestea sunt concepte distincte care necesita diferite tehnici si metodologii.

Optimizarea SEO versus AdWords – de partea careia se afla profitul?

Ambele sunt metode eficiente de a conduce vizitatorii pe un site, dar o metoda poate functiona foarte bine pentru anumite business-uri, in timp ce prin intermediul celeilalte puteti intampina dificultati de a genera trafic in aceeasi situatie. Pentru a reusi cu oricare dintre metode sau cu amandoua, trebuie sa stiti ca fiecare impune propriile puncte forte si limitari.

Cand este cel mai bine sa mizati pe serviciile de optimizare SEO?

SEO este un proces de lunga durata care vizeaza propulsarea unui site web in prima pagina a motoarelor de cautare. SEO este foarte important pentru afacerile online, deoarece statisticile arata ca 80% din traficul lunar adiacent unui cuvant cheie este redirectionat spre rezultatele organice, nu spre anunturi. Deci, cand ar trebui sa utilizati optimizarea SEO?

Cand se doresc rezultate consecvente. Atat indexarea optima a magazinelor complexe, cat si urcarea in pozitiile din SERP au nevoie de mult timp. Cu toate acestea, odata ce site-ul ajunge in primele 10 rezultate, va veti bucura de trafic sustinut.

“De regula, SEO este o metoda de promovare pentru business-uri competitive, cum ar fi cele din industria imobiliara, nisa IT, Electro & Fashion, dar si pentru prestatorii de servicii (auto, instalatori etc) ” sustin expertii Webdesk Agency din Bucuresti, unde costurile pentru Google Adwords sunt mult prea ridicate. (Mai multe concluzii ale specialistilor Webdesk le puteti citi aici: http://www.webdesk.ro/optimizare-seo/)

Cand este cel mai bine sa utilizati campaniile AdWords?

Campaniile de Google AdWords presupun plasarea de anunturi in paginile cu rezultate ale motorului de cautare. Practic, licitati sa afisati anunturile in rezultatele sponsorizate atunci cand un utilizator include intr-o cautare cuvintele cheie pe care le targetati. Deci, cand ar trebui sa utilizati marketingul PPC?

Cand se doreste obtinerea unor rezultate imediate. PPC va poate oferi rezultate rapide. Acest lucru se datoreaza faptului ca, in momentul aprobarii campaniei PPC, anunturile vor fi afisate imediat pentru milioane de persoane. PPC functioneaza uimitor de bine cu lansari de produse, marketing CPA si marketing afiliat care implica oferte de conversie ridicata, promotii sezoniere.

Cand promovati oferte / discounturi. Produsele, serviciile sau evenimentele de marketing cu o data de expirare sunt intotdeauna o cursa impotriva timpului. Adesea, perioada lunga necesara optimizarii campaniilor SEO ar produce rezultate intarziate. Pentru aceste oferte sensibile la timp, colaborarea cu o agentie specializata in campanii Google Adwords ar fi perfecta. Promovarea unei oferte se va incheia in doua zile? Nicio problema. PPC poate livra traficul de care aveti nevoie in cateva minute!

Metoda optima de promovare a unui business online este cea adaptata specificului si obiectivelor sale. In cei peste sapte ani de experienta in marketing, specialistii Webdesk Agency si-au consiliat si ajutat clientii sa ajunga in primele pagini ale rezultatelor, tinand pasul cu schimbarile din mediul online.  ” sursa: ziare.com

” Total vizitatori. Este ușor de văzut. Fiecare comerciant știe cât de mult este traficul, deoarece este chiar acolo în Google Analytics. Dar ceea ce se întâmplă în continuare nu este atât de evident.

De aceea oferirea de sfaturi pentru traficul de trafic este ușoară, dar sfaturile de design web sunt greu. Sunt atât de mulți factori. Chiar și după 1000 de proiecte web reușite, este dificil pentru noi să știm ce va funcționa cel mai bine.

Acest articol are 27 de sfaturi de web design pentru a obține mai multă valoare de la fiecare vizitator. Cele mai multe dintre aceste sfaturi sunt susținute de cercetare.Acestea sunt pentru designeri începători și profesioniști avansați în UX, pentru întreprinderi mici și întreprinderi mari.

Iată cele mai bune sfaturi, idei și inspirații pentru proiectarea unui site web eficient. Un site care arată frumos, convertește vizitatorii și primește mai multă valoare din fiecare dintre aceste vizite greu câștigate.

Cele două studii cele mai importante citate aici sunt la sfârșit. Dacă ești nerăbdător, săriți!

Aspectul structural al site-ului

Site-urile web sunt două lucruri: containerele și conținutul. Containerul are două lucruri: structura și stilul. Să începem cu prima. Aceste sfaturi se referă la structura și aspectul paginilor.

1. Folosiți o ierarhie vizuală

Fiecare pagină are o ierarhie vizuală. Dacă nu sunteți familiarizat cu acest concept, iată definiția noastră:

Ierarhia vizuală se referă la dispunerea, mărimea, culoarea și contrastul elementelor vizuale. Aceasta determină proeminența lor relativă și ordinea în care sunt văzute de ochiul uman.

Designerii web folosesc ierarhia vizuală pentru a ghida mai întâi atenția vizitatorilor asupra elementelor importante. Amplasarea site-ului include poziția (mare sau mică pe pagină), dimensiuni (mari sau mici), vizual (video, imagini, pictograme) și contrast (culoare și spațiu alb).

Combinarea aspectelor multiplică efectul acestora. Toată lumea va vedea un videoclip mare, ridicat pe pagină. Puțini oameni vor vedea textul cu contrast scăzut înconjurat de imagini.

Ierarhia vizuală este motivul pentru care ochii tăi urmează o anumită cale pe fiecare pagină pe care o vizitezi pe internet. Atunci când este folosit în mod deliberat, el ghidează atenția vizitatorului printr-o serie de mesaje, spre un apel la acțiune.

2. Folosiți un titlu descriptiv, cu precizie frază cheie, pe pagina de pornire

Titlul din partea de sus a paginii principale (și fiecare pagină) este descriptiv sau nu.Dacă nu, vizitatorul ar putea să nu poată răspunde la prima întrebare: “Sunt eu în locul potrivit?”

Este, de asemenea, o oportunitate de a utiliza o cheie cheie cheie și de a indica relevanța. Dar mulți comercianți scriu ceva înșelător sau vag. Dar clar este mai bine decât inteligent.

Mai degrabă decât să scrie un titlu fantezist, dar vag, scrie ceva descriptiv. Asigurați-vă că explicați ce face compania în sus pe pagină, deasupra ori.

Stai, pliul este încă un lucru?

Da, este un pliu. Pentru fiecare vizită pe fiecare ecran, există o zonă vizibilă. În partea de jos este faimosul ori. Pentru a vedea ceva sub această linie, acel vizitator trebuie să deruleze.

De ce și dacă acest lucru contează în designul web este un subiect foarte dezbătut. Iată două dintre cele mai bune argumente: ” Nu există nici un fel! “Vs” Încă nu contează . ”

Desigur, există mii de dimensiuni ale ecranului, variind de la mic la mare. Acest site a fost vizualizat pe 958 de ecrane diferite în ultima lună. Deci, unii designeri spun că foldul nu mai este relevant.

Dar aici este linia de jos (a lua it?) Există încă o pliu pentru fiecare vizită și încă o medie ori pentru toate vizitele. Unelte precum Hotjar arată în mod clar ca o linie în căldura scroll, pentru desktop / laptop, mobil și tabletă.

Așa că puneți propunerea dvs. de valoare, versiunea de 8 cuvinte a ceea ce faceți, înaltă pe pagină, deasupra ori.

3. Dar nu puneți toate apelurile la acțiune în partea de sus

web design

Vizitatorii ar putea petrece mai mult timp acolo, dar asta nu înseamnă că sunt gata să ia măsuri. O mulțime de persuasiune se întâmplă mai departe în jos pe pagină.

Atunci când Chartbeat a analizat 25 de milioane de vizite, au descoperit că cel mai mare angajament se întâmplă sub limită. Conținutul din partea de sus poate fi vizibil, nu va fi neapărat locul cel mai eficient pentru a pune apelurile la acțiune.

O avertizare cu privire la acest studiu frecvent citat: Chartbeat este folosit în principal de site-urile de știri , care sunt foarte diferite de site-urile de marketing. Nimeni nu face mult deasupra ori pe un site de știri! Sfaturi de design normale nu se aplică.

Asigurați-vă că puneți apeluri la acțiune mai departe în jos, în orice loc unde interesul este probabil să fie ridicat.

4. Faceți o pagină înaltă. Răspundeți la toate întrebările vizitatorilor dvs.

Mai mulți pixeli înseamnă mai mult spațiu pentru a răspunde la întrebări, a adresa obiecții și a adăuga dovezi de susținere. În cazul în care vizitatorul nu găsește un răspuns la o întrebare importantă, acesta poate pur și simplu să păstreze pagina în jos.Odată ce sunt mulțumiți, vor înceta să citească.

Cele mai eficiente pagini de vânzări simulează conversațiile de vânzări.

N-ai fi tăiat pe cineva în timpul unei întâlniri de vânzări și nu vei mai răspunde la întrebările lor, nu-i așa? Aceasta este o scurtă pagină; nu mai răspunde la întrebări.

Iată locul în care se află studiul celebru de la Crazy Egg . Ei au intervievat publicul, au descoperit întrebările și preocupările lor de vârf și au construit o pagină înaltă care abordează totul.

Pagina a fost de 20 de ori mai lungă. Rata de conversie a crescut cu 30%. ” sursa: orbitmedia . com

web design

 

web design, creare site web,Creare site, web design, realizare web site, realizare site, realizare website, creare websiteuri, creare web siteuri, web design, SEO, marketing online, web, web design, design, webdesign, ewww, Iasi, creare site Iasi, creare site ieftin, wordpress, creare site wordpress, creare magazin online, realizare magazin online, magazin online, creare site iasi, web design, creare site de prezentare, creare magazin online pret, creare magazin online ieftin, oferta magazin online, dezvoltare magazin online, platforma magazin online, realizare magazin online profesional mixt, creare site online, creare magazin gratuit, iasi, Importanta unui site

Creare site, firma web design, realizare site. Site-uri web simple sau complexe, magazine online, portaluri, directoare web, site-uri de presa, site-uri de cupoane… ewww.ro Iasi – Realizam site-uri web de la concept si pana la implementare online. Oferim Pachet de Identitate ce curpinde Logo, Cărți de vizită, Grafică calendar, Grafică pixuri, Semnătuă electronică etc și Manual de Identitate care cuprinde reguli de folosire a logo-ului sau culori. Servicii de Naming creative, cu proces de creare pentru nume sau slogan. Realizăm site-ul tău, optimizat atât pentru Desktop, cât și pentru dispozitivele Mobile, indiferent dacă este vorba de un site de prezentare sau de un magazin online. Îți oferim Servicii Web ce curpind: Domenii (.ro, .com etc), Hosting (găzduire site), Mentenanță site (actualizări, adăugare conținut etc), Certificat de securitate SSL și Website Upgrade. Realizăm servicii de grafică creative pentru compania ta cu Broșuri, Etichete Produse, Bannere Print/Web, Colare Mașini, Afișe, Meniuri Restaurante etc. Îți promovăm startup-ul prin campanii de Google Adwords, Facebook Ads, Administrare pagini Social – Media, Email Marketing, Advertoriale și Comunicate de presă. Optimizăm site-ul astfel încât acesta să apară pe primele rezultete în căutările organice din Google.
creare magazin online pret, creare magazin online ieftin, oferta magazin online, dezvoltare magazin online, platforma magazin online, realizare magazin online profesional mixt, creare site online, creare magazin gratuit, creare magazin online, realizare magazin online, magazin online, creare site iasi, web design, creare site de prezentare, creare magazin online pret, creare magazin online ieftin, oferta magazin online, dezvoltare magazin online, platforma magazin online, realizare magazin online profesional mixt, creare site online, creare magazin gratuit, iasi. Importanta unui site

web design

 

 

1. Alegeți o gazdă web bună

 

Primul pas este să vă asigurați că site-ul dvs. se încarcă rapid, deoarece viteza este un factor de clasificare foarte important pentru Google. Dacă site-ul dvs. în prezent nu se încarcă foarte repede (chiar și paginile grele ar trebui să se încarce sub 1,5 secunde), puteți contacta gazda și să-i întrebați de ce site-ul dvs. web se desfășoară lent pe serverul lor, dar dacă nu vă oferă un motiv specific ( cum ar fi site-ul dvs. web care lovește limitele de resurse alocate), puteți fi sigur că serverele lor sunt lent în primul rând.

În timp ce alegeți o nouă gazdă web, asigurați-vă că nu faceți aceleași greșeli comune pe care le fac majoritatea începătorilor . Mai ales, nu alege o gazdă pe baza recomandărilor site-urilor „top 10 hosting web”. Ceea ce fac de fapt este să enumere gazdele care le plătesc cele mai multe comisioane de trimitere. În plus, un uriaș conglomerat de găzduire web numit Endurance International Group (EIG) deține cel puțin 40-50 de mărci de hosting populare diferite precum BlueHost , HostGator, iPage și multe altele, care sunt toate groaznice. Așadar, dacă te duci cu cele mai populare și devii dezamăgit, șansele sunt că vei ajunge cu o altă gazdă deținută de EIG și, în consecință, nu te vor pierde niciodată în calitate de client.

Găzduiesc TechTage pe MDDHosting . Sunt o companie independentă mult mai mică, care operează din 2007. Dacă sunteți curios de ce nu am fost nevoit să trec niciodată la o altă gazdă din 2011, dați recenziei MDDHosting meu citită.

În aceste zile, sunt mai mult un fan al ExonHost ( citiți recenzia mea detaliată ) și găzduiesc majoritatea site-urilor mele acolo, întrucât raportul preț / performanță al ExonHost îi aruncă pe ceilalți din apă

Dacă sunteți în căutarea unui nume mai proeminent în spațiul de găzduire web, puteți încerca SiteGround (citiți recenzia mea aici ).

Un loc minunat pentru a căuta o nouă gazdă web este WebHostingTalk . Membrii lor sunt de mare ajutor, iar noii membri primesc îndrumări adecvate pentru alegerea unei gazde web.

2. Începând cu blogul dvs. WordPress

Când configurați un nou blog, puteți utiliza funcția „ descurajați motoarele de căutare de la indexarea acestui site ” a WordPress până când veți termina să lucrați la structura blogului și să fiți gata să îl lansați. Când aveți această opțiune activată, nu permite motoarelor de căutare (roboți) să-și acceseze paginile (gestionate de la robots.txt).

WordPress include, de asemenea, tag-uri rel = „noindex” și rel = „nofollow” în paginile blogului tău, astfel încât acestea să nu fie indexate de motoarele de căutare până când nu le vrei. Acest lucru este util, deoarece majoritatea bloggerilor au tendința de a șterge postarea WordPress „Hello World” implicită și de a modifica structurile de legături permalink și toate, ceea ce altfel ar duce la o mulțime de 404 erori care nu au fost găsitepentru a apărea în Instrumentele Google pentru webmasteri .

3. Modificați structura implicită de permalinkuri

În mod implicit, WordPress folosește legături permise ‘ ? P = [id] ‘ pentru postări. Acesta nu este motorul de căutare prietenos și veți pierde oportunitatea de a pune câteva cuvinte cheie importante în post-legături permise dacă nu treceți la o structură de permalink bazată pe text. Prefer formatul „ yourdomain.com/year/month/post-name/ ”, dar puteți alege orice altă structură similară.

4. Instalați un plugin de sitemap .xml

Instalarea unui plugin de sitemap .xml este vitală pentru blogurile WordPress. Oferirea motoarelor de căutare precum link-uri Google către toate paginile de pe site-ul dvs. într-o sitemap, de preferință în format .xml, îi ajută să indexeze conținutul site-ului dvs. mai rapid, într-un mod mai ușor.

Un plugin bun pentru WordPress pentru a crea și actualiza automat sitemap-uri este Google XML Sitemaps de Arne Brachhold.

5. Instalați un plugin SEO și începeți să utilizați rel = ”canonical”

Instalarea unui plugin SEO bun este o necesitate, deoarece poate avea grijă în mod automat de numeroase aspecte SEO ale blogului tău în mod automat. Imediat ce instalați unul, ar trebui să activați eticheta rel = „canonică” pentru paginile de pe blogul dvs. Ajută motoarele de căutare să determine URL-urile sursă originale ale conținutului de pe blogul dvs. În acest fel, ajută la eliminarea problemelor de conținut duplicat de pe site-urile WordPress

Eu personal prefer să folosesc All in One SEO Pack de Michael Torbert. Oferă utilizatorilor o gamă largă de opțiuni în ceea ce privește canonicalizarea legăturilor, titluri de pagină, meta descriere, optimizarea cuvintelor cheie, categorii fără notificări, etichete și arhive, autorul Google Plus, Google Analytics și verificarea instrumentelor webmaster Google. Atât de multe opțiuni sub capotă mă fac să iubesc atât de mult pluginul.

Un alt plugin SEO popular pentru WordPress este WordPress SEO de Joost de Valk.

Dacă vă puteți permite un plugin plătit, v-aș sugera Squirrly . În plus față de SEO, vă ajută la selectarea cuvintelor cheie (analizând concurența de cuvinte cheie și tendințele de căutare) și alte alte elemente ale SEO. Când scrieți un articol nou, asistentul live al Squirrly vă spune despre cât de optimizat este acel articol, înțelept SEO. De asemenea, include SEO-ul integral în unul care indică informații despre indexarea Google, valorile sociale, legăturile de intrare și o varietate de alte lucruri.

6. Nofollow legături de încredere și inutile

Practic, un hyperlink cu un atribut rel = „nofollow” pe o pagină web înseamnă că pagina web le spune păianjenilor motorului de căutare să nu „urmărească” legătura și că nu garantează fiabilitatea paginii legate. În plus, adăugarea unui atribut rel = „nofollow” unui link asigură că nu primește puncte PageRank din pagina în care a fost postat linkul.

Google recomandă ca administratorii de web să stabilească link-urile fără legătură ca nofollow. Aceasta include reclame plătite pe site-uri web cu link-uri către site-urile web ale agenților de publicitate. În general, nu ar trebui să urmărești linkuri (cum ar fi un link către RSS) care nu au legătură cu site-ul web pe care sunt postate sau nu sunt utile motoarelor de căutare. Puteți afla ce are de spus Google despre asta .

7. Tipuri de pagini duplicate Noindex

Dacă blogul dvs. are deja o categorie numită „Pussy Cats” și încă etichetați o postare „Pussy Cats”, atunci aceasta ar putea crea conținut duplicat și emite titluri duplicate dacă nu utilizați o structură de titlu diferită pentru paginile de etichete și categorii. O soluție rapidă ar fi noindex (asta înseamnă că motoarele de căutare nu indexează o pagină folosind <meta name = ‘robots’ content = ‘noindex’ /> ) pagina mai puțin importantă. O modalitate foarte ușoară de a face acest lucru este să utilizați pluginul All in One SEO Pack despre care am menționat deja.

Un exemplu:

Titlul categoriei „Gazduire Web” a acestui site arata astfel: „Gazduire Web | TechTage“.Dacă aș eticheta o postare „Gazduire Web”, atunci pagina respectivă va avea și titlul: „Gazduire Web | TechTage ”, făcând motoarele de căutare să creadă că îmi reproduc conținutul în mai multe pagini. Așadar, ca soluție, am făcut ca paginile de etichete să fie neindexate pentru a evita probleme.

8. Folosiți un plugin de memorie în cache pentru a accelera blogul

Un plugin de memorie cache este o necesitate pentru orice site WordPress. Pluginurile de memorie în cache fac două lucruri utile. În primul rând, vă fac site-ul dvs. mai rapid.În al doilea rând, reduc sarcina pe serverul dvs. web. Majoritatea pluginurilor de memorie în cache conțin stache și conținut dinamic pentru a reduce timpul de încărcare a paginilor. Un astfel de plugin minunat pentru WordPress este W3 Total Cache pecare îl folosesc pe TechTage și pe diverse alte site-uri WordPress. Este bogat în caracteristici, cu memorie în cache de pagini, cache în browser, memorie în cache de obiecte, opțiune de memorie în cache și baze de date. O alternativă bună ar fi WP Super Cache , care generează și servește pagini .html statice pentru a accelera site-urile WordPress. Scopul scăderii timpilor de încărcare a paginilor web este îmbunătățirea experienței utilizatorului. Motoarele de căutare oferă, de asemenea, site-urilor rapide un avantaj mai mare în SERP-uri . Deci, dacă vă faceți site-ul mai rapid, în mod natural, va fi bine din punct de vedere SEO.

9. Utilizați un CDN pentru a îmbunătăți performanța site-ului dvs.

Un CDN este extrem de util, în special pentru site-urile web medii și mari, cu mult conținut static (cum ar fi imagini, javascripturi, css). Practic, cache conținutul dvs. static între numeroase servere din rețeaua sa răspândită și le servește utilizatorilor prin intermediul serverelor care sunt cele mai apropiate de locațiile utilizatorilor. Acest lucru grăbește lucrurile, deoarece un server mai aproape pentru a obține conținut static asigură un timp de răspuns mai mic și o performanță mai rapidă de încărcare a paginii în general.

Folosesc MaxCDN pe TechTage și alte câteva site-uri web și tot ce pot spune este că sunt un mare fan al acestuia. Datorită serverelor CDN minunate ale lui MaxCDN, chiar și cele mai multe resurse de pagini grele ale site-ului nostru web se încarcă sub 2 secunde. Am revizuit-o, de asemenea, puteți arunca o privire asupra recenziei MaxCDN dacă sunteți interesat.

Dacă nu vă puteți permite un serviciu CDN plătit, există câteva alternative gratuite.CloudFlare este un furnizor de servicii CDN foarte popular care oferă un plan gratuit, deși oferă un serviciu oarecum diferit din punct de vedere tehnic față de ceea ce face MaxCDN, prin cacherea paginilor web întregi pe serverele lor și servindu-le direct de pe serverele lor. Ar trebui să începi să folosești un CDN indiferent de CDN-ul cu care mergi, dacă site-ul tău WordPress a înregistrat o creștere decentă și solicită mai multe.

10. Blocați comentariile spam

Noile versiuni de WordPress fac o treabă foarte bună în a nu lăsa link-uri postate de utilizatori în comentarii. Puteți împiedica afișarea comentariilor spam în primul rând, punând în aplicare aceste 3 metode simple .

Deci, de ce comentariile spam sunt rele pentru blogul tău? În primul rând, nu contribuie la subiect și îi enervează pe utilizatorii legitimi. În al doilea rând, dacă o postare pe mașini primește un comentariu care spune lucruri despre „viagra ieftină”, motoarele de căutare nu le place.

În acest caz, există șansa ca pagina să fie marcată ca spam de motoarele de căutare și site-ul dvs. va fi penalizat. „Prevenirea spam-urilor de a face lucruri rele pe site-ul dvs. este singura cale eficientă” în acest caz – potrivit Gareth Bull de la Bulldog SEO .

11. Nu mergeți pe traseul de sculptare PageRank

Cu o nouă actualizare a algoritmului în 2009, Google a vizat sculptorii PageRank care au controlat fluxul PageRank între site-urile lor utilizând etichete rel = „nofollow” în exces.Google a sfătuit webmasterii să acorde mai multă importanță structurii și accesibilității adecvate a site-ului decât sculptarea PageRank și alte moduri similare utilizate pentru a juca sistemul .

Iată ce părere are Matt Cutts de la Google despre sculptura PageRank :

12. În timp ce scrii altele noi, leagă la postările tale vechi

Conectarea internă a fost și este încă un mod foarte important de a alimenta motoarele de căutare mai mult conținut relevant pe site-ul dvs. web. Funcționează ca o hartă virtuală a postărilor conexe de pe site-ul dvs. și facilitează navigarea pe site-ul dvs. atât pentru utilizatori cât și pentru bots. Conectarea manuală la postările vechi, dar înrudite cu ajutorul unui text de ancoră ales manual, este mai bună decât conectarea la postări vechi, folosind un plugin „legate de postări” care afișează titluri complete ale postărilor vechi în timp ce faceți legătura cu ele. În plus față de SEO, vă ajută și postările vechi pentru a obține mai mult trafic .

13. Link către conținutul special mai mult pe site-ul dvs.

Doriți să acordați o postare pe site-ul dvs. o importanță deosebită? Este o postare pe blogul dvs. rezultatul unei cercetări unice și oferă o mare valoare cititorilor? Puteți face legătura cu ea mai des decât o faceți în cazul altor postări în postări noi și / sau pe bara laterală pentru a anunța motoarele de căutare că este special și merită mai multă atenție pentru utilizatori.

De exemplu, fac legătura cu unele dintre cele mai bune postări ale mele, cum ar fi ghidul privind creșterea autorității domeniului , ghidul SEO Bing și ghidul pentru accelerarea WordPress , din bara laterală a paginii de pornire și aproape la fiecare post relevant din TechTage.

14. Dezactivați arhivele de autor în blogurile cu un singur autor

Cel mai bine este să dezactivați arhivele de autor în blogurile cu un singur autor, deoarece paginile arhivei de autor vor fi aceleași cu pagina dvs. de pornire, cu listarea tuturor postărilor recente ale aceluiași autor. Puteți elimina linkurile către paginile autorului din blogul dvs. modificând tema dvs. sau puteți utiliza pluginul SEO WordPress și puteți verifica „dezactivați arhivele autorului” din interfața pluginului către 301 pagini de arhivă redirecționate către pagina dvs. de pornire.

15. Optimizați imaginile de pe site-ul dvs.

Optimizarea imaginilor prin comprimarea și redimensionarea acestora poate reduce dimensiunile imaginilor, reducând dimensiunile paginilor și îmbunătățind astfel performanța de încărcare a paginilor pe blogul tău. Puteți utiliza instrumentele de redimensionare și comprimare a imaginilor online, precum și omologii lor offline.

Asigurați-vă că imaginile pe care le încărcați în WordPress sunt deja optimizate, dar chiar dacă nu aveți deja imagini optimizate pentru încărcare, puteți utiliza un plugin precum Smush.it pentru a optimiza și reduce dimensiunile imaginilor încărcate automat.

Puteți adăuga, de asemenea, etichete de imagine corespunzătoare imaginilor din postările dvs. pentru a le ajuta să se clasifice mai bine în căutările de imagini. Puteți include, de asemenea, cuvinte cheie suplimentare prin etichete alt în postările dvs.

16. Nu faceți legături cu pagini fără importanță de la orice altă pagină

Datorită modificărilor algoritmului Google despre link-urile nofollow, este recomandabil să nu includeți link-uri către pagina dvs. de contact, feed RSS și alte pagini fără importanță de la fiecare pagină a site-ului dvs. Dacă faceți acest lucru și chiar utilizați atributul rel = “nofollow” pentru aceste legături, încă pierdeți niște sucuri PageRank, deoarece nu numai legăturile nofollow nu primesc suc de PR, acea cantitate de suc de PR se pierde de fapt. Deci, nu vă conectați la toate din meniurile și subsolul dvs.

17. Trageți titlurile postului

Titlurile de post au încă un impact semnificativ asupra SERP-urilor, astfel încât un titlu informativ frumos care conține toate cuvintele cheie necesare este un avantaj atunci când ținta dvs. este de a face ca pagina respectivă să fie mai mare în rezultatele căutării. Plasați cuvinte cheie de concurență scăzută în titlul dvs. în mod eficient pentru a avea mai multe șanse de a obține un nivel înalt în SERP-uri. Dar trebuie să vă asigurați că oamenii le caută de fapt. Puteți utiliza Planificatorul de cuvinte cheie Google AdWords pentru a verifica statisticile de căutare globale și locale și nivelurile de concurență ale cuvintelor cheie și expresiilor.

Google cunoaște sinonimele cuvintelor populare din engleză, dar deocamdată nu știe că sensul strategiilor este oarecum similar cu sensul tacticii . Așadar, dacă scrieți o postare cu titlul – „Cele mai bune strategii pentru a vă înrădăcina dispozitivul Android”, probabil că nu va apărea în SERP-uri dacă utilizatorul introduce „cele mai bune tactici pentru a roota Android”. Deci, trebuie să existe un echilibru adecvat al competitivității scăzute și al volumelor de căutare lunare globale sau locale în cuvintele cheie pe care le alegeți pentru titlurile dvs. de postare.

18. Folosiți unele dintre cele mai bune practici SEO de pe pagina

Unele practici tradiționale SEO pot fi puse în aplicare chiar și astăzi. Vorbesc în principal despre SEO de pe pagina de aici. Dacă utilizați un plugin SEO ca All in One SEO Pack ca mine, puteți seta titluri și meta descrieri personalizate pentru postările dvs. pentru motoarele de căutare. Descrierile bogate în cuvinte cheie, care conțin cuvinte cheie, păstrează o anumită valoare în factorii de clasare a motoarelor de căutare. Cu toate acestea, motoarele de căutare moderne precum Google generează automat descripții în funcție de cuvintele cheie de căutare, în majoritatea cazurilor. Ați putea face asta în continuare, deoarece nu dăunează nimic.

19. Integrați butoanele de partajare a rețelelor de socializare în postările dvs.

Majoritatea motoarelor de căutare, inclusiv Google, ajută site-urile de rețele de socializare precum Facebook, Twitter, Google+ etc. pentru a determina ce reacții primește o pagină web de la utilizatorii reali. Atunci când îți place un link pe Facebook sau îți retuiești postarea favorită pe blog pe Twitter sau dai o postare care ți-a plăcut un +1, ceea ce înseamnă că ți-a plăcut postarea, nu? Motoarele de căutare în aceste zile oferă posturilor cu reacții sociale bune mai multă prioritate în SERP. Un bonus ar fi un trafic crescut de pe acele site-uri de rețele sociale pentru conținutul dvs. Puteți implementa butoane de partajare socială pe site-ul dvs. web și puteți obține aceste avantaje.

20. Revizuiește și optimizează-ți tema

Acest lucru este mai important pentru dvs. dacă utilizați o temă gratuită nu atât de populară. Dar chiar și cei plătiți care costă mai mult de o sută de dolari pot avea un cod complicat, ceea ce este rău pentru performanța site-ului și SEO. Nu puteți face mare lucru dacă nu sunteți un tip techie, dar dacă sunteți, puteți spune dacă tema dvs. este orientată spre performanță sau nu doar aruncând o privire la codul acesteia. O temă bogată în funcții, care face mai multe întrebări pe server în timp ce încărcați o pagină nu este potrivită pentru un site care nu are nevoie de acel nivel de funcționalitate. Dacă îți place tema ta și este destul de bună, cu excepția câtorva domenii, o poți corela în funcție de cerințele tale sau ai nevoie de un dezvoltator pentru tine.

21. Treceți la un design receptiv

Conform unui articol din backlinko, Google oferă o margine site-urilor responsive în căutările de pe dispozitive mobile (punctul 74). Temele responsive au ca rezultat o experiență de utilizator mai bună. Prefer temele responsive, deoarece primesc aproape aceeași machete și experiență pe site pe toate dispozitivele mele. S-ar putea să doriți să treceți la o temă receptivă pentru a îmbunătăți experiența utilizatorului, precum și SEO pe blogul dvs. WordPress. Temele implicite WordPress precum Twenty Eleven, Twenty Twelve și viitoarele Twenty treisprezece sunt toate modele responsive care oferă temeinice teme personalizate.

22. Personalizați-vă roboții.txt

Dacă nu doriți ca Googlebot să parcurgă și să indexeze directoarele sau paginile site-ului dvs., le puteți bloca direct de pe robots.txt. Acum, cu pluginul WP Robots Txtpentru WordPress, nici măcar nu trebuie să aveți un fișier robots.txt real prezent în directorul dvs. de instalare WordPress, acesta va crea automat un robot.txt virtual pentru site-ul dvs. care funcționează la fel de bine ca și unul real . Puteți edita oricând din „Setări -> Citire”. Puteți utiliza acest lucru pentru a bloca anumite roboți pentru a trage anumite părți ale site-ului dvs., îmbunătățind astfel SEO-ul acestuia.

23. Adăugați frecvent postări noi noi

Google acordă prioritate în SERP-urile sale blogurilor care prezintă postări publicate frecvent . După actualizarea cafeinei , Google a început să prefere conținut actualizat recent, în special pentru căutările cu timp.

Dacă postezi de cinci ori într-o săptămână și nu postezi nimic deloc săptămâna viitoare, este chiar mai rău decât postarea constantă a două postări pe săptămână. Motoarele de căutare adoră conținutul relevant actualizat recent. Deci, dacă faceți blog pe mașini globale și spuneți că postați despre toate lansările de mașini noi care se întâmplă în întreaga lume și despre evenimentele respective, și nu este copiat direct din altă parte, Google îi va plăcea asta și probabil că veți obține un avantaj în SERP-uri. Aceasta se aplică site-urilor web aparținând oricărei nișe.

Dacă aveți nevoie de trei săptămâni pentru a face unele cercetări și că cercetarea are ca rezultat o postare pe blog cu adevărat bună, aceste bucăți de conținut adesea atrag mult mai multă atenție decât urmăriți pe postările de pe blog.”

Matt Cutts , specialist în calitate de căutare și șeful echipei Webspam, Google

24. Puneți cele mai importante cuvinte cheie în zona primelor 100 de cuvinte cheie

Google acordă primelor câteva paragrafe din text cea mai importantă atunci când indexează o pagină, potrivit aceluiași articol din Backlinko. Puteți profita de acest lucru în două moduri:

Descrieți despre ce va fi postarea în primele câteva paragrafe, scrieți-le ca o introducere a postării. Includeți cuvintele cheie pe care ați decis să le utilizați în întregul articol, conform punctului # 17.

  1. Link la celelalte postări interne importante din primele câteva paragrafe.

25. Remediază legăturile sparte pe blogul tău

Dacă se găsesc prea multe legături stricate pe site-ul dvs., motoarele de căutare vor crede că site-ul nu este întreținut corespunzător. Ar putea fi sancționat de motoarele de căutare care pot crede că este un site abandonat. Puteți utiliza pluginul WordPress Broken Link Checker pentru a gestiona legăturile interne și externe rupte de pe blogul dvs. Acest plugin poate (opțional) marca marcajele sparte ca „nofollow” automat, astfel încât motoarele de căutare să nu aibă o impresie negativă despre site-ul dvs. Mai mult, poți primi o notificare prin e-mail ori de câte ori sunt detectate noi linkuri rupte pe site-ul tău și să le rezolvi, să deconectezi linkurile stricate sau să le ignori pur și simplu din interfața pluginului.

26. Limitați lungimile URL ale postărilor dvs.

Titlurile postărilor lungi nu ar trebui evitate, adresele URL lungi pentru postările dvs. ar trebui să fie evitate. Puteți utiliza o versiune scurtată a titlului postării dvs. (dacă este prea lung) pentru link-ul permanent. Nu consider includerea a până la 10-15 cuvinte în post permitenți o problemă, dar dacă includeți mai multe cuvinte, este rău din câteva motive. În primul rând, adresele URL foarte lungi sunt mai greu de memorat, astfel încât acestea pot afecta nr. de vizitatori direcți. URL-urile lungi arată rău și creează o „primă impresie” slabă în rândul potențialilor dvs. cititori. Au fost discuții pe tema că Google și alte motoare de căutare nu le plac adresele URL prea lungi. În schimb, preferă adresele URL descriptive de dimensiuni scurte până la mijlocii. În plus, adresele URL foarte lungi nu apar complet în SERP. În cele din urmă, întrucât motoarele de căutare se concentrează pe experiența utilizatorului de pe site-uri web mai mult decât orice în aceste zile și folosesc mai multe date bazate pe utilizatori decât oricând în timp ce se clasează pagini web, este probabil mai bine să limitați lungimile URL ale blogului dvs., așa cum preferă cititorii dvs. .

27. Îmbunătățește-ți conținutul pentru a îmbunătăți experiența utilizatorului

În ultimii ani, Google se concentrează profund asupra calității conținutului. Actualizările de algoritm, precum Google Panda și Google Penguin au lovit cu greu fermele de conținut de calitate scăzută. Oamenii nu pot folosi strategia de „post-crap, creează legături” pe care au folosit-o cu succes în 2004. Cel mai bun mod de a impresiona Google este de a produce un conținut unic, bine gândit, pe care îl vor iubi cititorii.Gândiți-vă la traficul cu motoarele de căutare numai atunci când aveți de fapt conținut excelent pe site-ul dvs.

Google utilizează acum o varietate de tehnici pentru a determina dacă utilizatorii iubesc conținutul de pe site-ul dvs. sau nu. Acestea includ semnalele sociale, activitatea utilizatorului la fața locului, rata de respingere a unei pagini etc. Așadar, chiar dacă reușiți să clasificați o pagină nu atât de utilă a site-ului dvs. pentru un set de cuvinte cheie, asigurați-vă că nu va fi luați motoarele de căutare mult timp pentru a ști că oamenii nu iubesc conținutul de pe site-ul dvs. și clasamentele dvs. vor primi o lovitură ca urmare a valorilor negative ale utilizatorilor.

28. Implementați eticheta rel = „autor” pe blogul dvs.

Statisticile arată că puteți obține o creștere de 150% a traficului organic dacă implementați marcajul rel = „autor” în blogul dvs. Articolul pe care l-am legat vă va ajuta, de asemenea, să configurați autorul Google+ pe propriul blog. Există două avantaje de bază ale utilizării Google Authorship Markup pe blogul tău:

 

  1. Pozele frumoase Google+ fac ca înregistrările site-ului dvs. în SERP să fie mai interesante și mai promițătoare decât restul și să îmbunătățească rata de clic (CTR) a utilizatorului.
  2. Marcajul autorului ajută motoarele de căutare să înțeleagă că o postare este scrisă de dvs. În SERP-uri, include un link către profilul Google+. Acum, dacă scrieți constant conținut minunat pe care utilizatorii le place să citească, veți câștiga încet reputația în ochii Google ca autor de renume și autoritate. Acesta este adesea numit Google AuthorRank. Acum, după ce v-ați câștigat reputația de a scrie conținut de calitate, nu va conta în ce site postați, conținutul dvs. va obține automat un avantaj în SERP-uri, atât timp cât Google Authorship Markup funcționează bine.

29. Încercați să creați conținut viral pentru a obține o creștere bruscă a traficului

Problema cu unii bloggeri este că sunt adesea prea conservatori pentru a produce conținut excelent, unic, convingător și antrenant. Uneori, indiferent cât de mult muncești pe blogul tău, numărul de vizitatori nu va crește. Trebuie să vă adresați mai multor persoane cu conținut fabulos în acel moment. Puteți să faceți blog despre ceea ce este fierbinte în nișa dvs., să prezentați date interesante dintr-o perspectivă niciodată văzută, să vă adresați altor bloggeri și să interacționați cu baza dvs. de cititor dacă doriți cu adevărat să creați un conținut superb bazat pe idei nemaipomenite. Puteți să vă ajutați de Google Trends pentru a ști ce este în prezent fierbinte sau ce crește în mod constant graficele de hotness în ultima perioadă.

După ce ați terminat cu partea de creare a conținutului, trebuie să vă asigurați că îi oferiți promoția pe care o merită. În funcție de natura postării dvs., puteți încerca să o trimiteți pe site-uri de marcaje sociale precum Reddit, StumbleUpon și Digg. Vizitarea vizitatorilor de pe pagina principală a Reddit poate bloca chiar și un server dedicat bine optimizat și puternic în orele active. Puteți verifica acest ghid pentru a câștiga trafic masiv din Reddit . Odată ce începeți să primiți mult trafic de recomandări, în mod natural, traficul dvs. organic va crește mult, deoarece motoarele de căutare folosesc acum semnale vizitatorilor pentru a clasifica pagini web despre care am discutat deja.

30. Concentrează-te mai mult pe profilurile de social media ale blogului tău

Conturile de social media sunt excelente pentru creșterea accesului la blog. Cu toate acestea, ar trebui să fii atent la menținerea profilurilor de social media pe care le creezi.Completează-le întotdeauna cu cât mai multe detalii posibile și îmbogățește-le cu grafică. Implicarea utilizatorilor în platformele de socializare reprezintă un bonus imens pentru fiecare blogger. Blogurile cu baze puternice de utilizatori Facebook și Twitter obțin mii de trafic vizat imediat ce publică conținut nou.

Este bine să ai conturi active pe 3 platforme decât să ai o duzină de conturi inactive pe diverse platforme. Dacă semnele dvs. de socializare indică faptul că vă descurcați bine , motoarele de căutare vor oferi cu siguranță site-ului dvs. vizitatorul organic pe care îl merită.

31. Încercați să scrieți postări detaliate, de înaltă calitate, de lungă durat

Postările lungi sunt de fapt bune pentru SEO, după cum arată o analiză realizată de serpIQ .

După cum puteți vedea în prezentarea de mai sus, lungimea medie a conținutului oricărei pagini care se află în top 10 în Google pentru orice cuvânt cheie este de cel puțin 2.000 de cuvinte. Cu cât navigați mai departe către paginile 2 sau mai sus, cu atât va conține mai puțin conținutul paginilor enumerate pe SERP-urile respective. Acest lucru explică faptul că Google preferă site-urile bogate în conținut, nu pentru că consideră că postările îndelungate sunt mai valoroase, ci pentru că cititorii efectivi adoră conținutul detaliat.

În esență, aceasta nu înseamnă că ar trebui să extindeți postările care nu pot fi prelungite. Când revizuiți o tablă albă pe blogul dvs., de exemplu, nu încercați să extindeți postarea scriind ceva evident și de râs precum „culoarea albă pe care am primit-o este albă”. ?

În schimb, faceți câteva cercetări online pe tema pe care scrieți o postare pe blog, susțineți-o cu statistici și date. Conectează-te la alte bloguri care acceptă ceea ce spui.Personal consider că postările productive cu cel puțin 1.000 de cuvinte decente sunt clasate la nivel înalt în SERP-uri. Există postări care nu trebuie să fie atât de lungi, dar scrieți într-un mod detaliat despre lucrurile pe care cititorii dvs. le doresc să le afle în detalii. Pentru ideea ta, această postare are o lungime de peste 4.500 de cuvinte, iar ghidul meu pentru creșterea autorității domeniului are o lungime de peste 11.000 de cuvinte!

Sfaturi despre bonus: fiți deștepți în voi înșivă, nu aveți încredere în ceilalți

Acesta este un pic diferit de restul sugestiilor, dar este aplicabil pentru mulți bloggeri noi și proprietarii de site-uri. Le-am văzut pornind de la propagarea cunoștințelor. Ei încearcă să-și umple creierul cu cât mai multe bloguri aleatorii și cunoștințe de dezvoltare web, în ​​cât mai puțin timp posibil. Acest lucru duce la faptul că nu se lipesc de o anumită strategie și implementează sute și mii de lucruri neimportante și inutile pe site-urile lor, care nu numai că nu le aduc bine, dar, din când în când, le fac rău și site-urilor lor.

Ca orice altceva, creșterea unui site necesită răbdare și un creier care funcționează. Doar folosiți-vă creierul și gândiți-vă dacă o anumită strategie SEO este potrivită pentru blogul dvs. și implementați sau nu o implementați pe baza asta.

Concluzie

Faceți timp, reevaluați site-ul dvs. WordPress după ce ați implementat câteva dintre aceste tehnici. Verificați dacă lucrurile sunt mai bune pentru site-ul dvs. sau nu. În mod ideal, ar trebui să observați o creștere semnificativă a nivelului de trafic organic al site-ului dvs.

Dacă întâmpinați dificultăți în a înțelege sau a implementa oricare dintre punctele de mai sus, puteți arunca un comentariu mai jos. La urma urmei, dacă nu optimizați blogul dvs. WordPress la potențialul maxim, lăsați pe masă un trafic organic (și bani) de valoare.

Ce alte sfaturi SEO recomandați utilizatorilor WordPress?

%

Search Traffic

%

Conversion Rate

Top 5 Keywords

%

Online Leads

Design flexibil

Toate temele noastre pot fi adaptate la design-ul dorit.

Design Agency

Design interior & exterior

Corporate Landing

Servicii web & tehnic

Non-Profit Website

Food & NonFood
et|icon_quotations|{
Vanzari teme site-uri, abonamente de intretinere site, abonamente de optimizare SEO si hosting ewww.ro

web design, Iasi

Let's Work Together!

Themes optimized sites for the retina screen. Install theme, maintenance, SEO optimization and hosting

Location

Iasi, Romania

0753 376 987

office@ewww.ro